- March 4th, 2021
- Category:
Office Manager Assistent
De HR-administratie vormt het grootste deel van het werk. In samenwerking met het sociaal secretariaat help je met het aangeven van indienst- en uitdiensttredingen van de werknemers bij de RSZ, en met de opmaak van contracten.
Tervuren
Office Manager Assistent
Voltijds
Au Flan Breton is een snel groeiende KMO. Het bedrijf startte in België in 1992 en telt ondertussen 9 winkels. Om het bedrijf te optimaliseren en de groei te bestendigen, is Au Flan Breton op zoek naar een Office Manager Assistent. Iemand die instaat voor de HR-administratie, facturatie en het klassement. Dit is een zeer uitzonderlijke kans voor een gedreven talent die een pittigejob zoekt met gaandeweg meer verantwoordelijkheid. Het is een job voor iemand die meedenkt met ons bedrijf, iemand die vaak maar een half woord nodig heeft en graag resultaatgericht te werk gaat.
Functie
- De HR-administratie vormt het grootste deel van het werk. In samenwerking met het sociaal secretariaat help je met het aangeven van indienst- en uitdiensttredingen van de werknemers bij de RSZ, en met de opmaak van contracten.
- Je wordt ingewerkt door de Office en QESH Manager. Gaandeweg krijg je nog andere taken toebedeeld: ad hoc projecten, afhankelijk van de noden die zich voordoen. Een zekere basiskennis van boekhouding is welkom maar niet noodzakelijk. Meedenken als ondernemer is wel essentieel: even gedreven, resultaatgericht, en nauw betrokken bij het bedrijf.
Key points
- Je droomt ervan de administratie van het bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
- Je houdt ervan verantwoordelijkheid te krijgen en projecten met beide handen vast te pakken.
- Je denkt graag mee bij het nemen van belangrijke beslissingen, hebt een groot doorzettingsvermogen en werkt gestructureerd.
- Je bent positief en creatief en iemand die graag problemen oplost: je ziet problemen niet als een barrière maar als een uitdaging.
Ervaring is een pluspunt, zeker inzake HR-beleid of boekhouding.
Jobgerelateerde competenties
- Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
- Personeelsdossiers administratief opvolgen
Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren - Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
- Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
- Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
Persoonsgebonden competenties
- Regels en afspraken nakomen
- Resultaatgerichtheid
- Samenwerken als hecht team
- Zelfstandig werken
- Plannen (= ordenen)
- Zin voor nauwkeurigheid hebben
We bieden je
- Een unieke kans voor iemand die zich verder wenst te ontplooien.
- Een job waar je je tanden kan inzetten.
- Doorgroeimogelijkheden op basis van je competenties in evenwicht met een correct loon.
Hoornzeelstraat 6
3080 Tervuren
Zin om ons team te versterken?
Solliciteer bij voorkeur via het online formulier. Je kan je brief ook naar ons hoofdkantoor (Hoornzeelstraat 6, 3080 Tervuren, tav Frederik Delrue) sturen.